Organizarea muncii angajaţilor Primăriei a fost modificată

Organizarea muncii angajaţilor Primăriei a fost modificată

Spre atenția locuitorilor comunei Stăuceni.

Organizarea muncii angajaţilor Primăriei a fost modificată în concordanță cu ultimele decizii ale Guvernului Republicii Moldova.

Pentru perioada regimului special de muncă accesul în clădirea Primăriei va fi restricţionat. Adresările cetăţenilor vor fi recepţionate:
-la numărul de telefon 022 326 976,
-pe adresa electronică: info@stauceni.md.

Conform Dispoziției nr. 57-p a primarului Alexandru VORNICU, începând cu data de 15 iunie curent, până la încheierea stării de urgenţă în sănătate publică:
-    se vor atrage la serviciu (la sediul Primăriei) doar angajații strict necesari în scopul asigurării bunei funcţionări a Primăriei, cu programul special de la ora 7.30 până la ora 16.00, cu pauză de masă între orele 12.00 – 12.30.
-    se acceptă prestarea muncii la distanţă de către angajaţii Primăriei Stăuceni.

Modificările au loc în contextul evoluţiei situaţiei epidemiologice a infecţiei COVID-19, întru asigurarea securităţii şi sănătăţii muncii angajaţilor.